برگزاری نمایشگاهی از آثار تصویرگرانِ نمایشگاه قرآن

آثارِ تصویرگران بخش کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حاشیه برنامه‌های هفته ملی کودک در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حدیثه قربان تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان، شش کارگاه تصویرگری را با موضوع‌های متنوع برای بچه‌های شرکت کننده در نمایشگاه قرآن، برگزار کرد.
بر اساس این خبر «مادر»، «دوستی(دوستان من کجا هستند؟ روزهاشان پرتقالی)»، «یک روز از زندگی»، «رویا»، «دوستی با طبیعت» و «آب» موضوع این کارگاه‌های تصویرگری بودند.
مخاطبان این کارگاه‌های تصویرگری، کودکان و نوجوانان شرکت کننده در نمایشگاه قرآن بودند.
بر اساس این خبر، اولین کارگاه با موضوع «مادر» با حضور نرگس محمدی، نوشین صفاخو و مریم حسین‌نژاد با استفاده از تکنیک کلاژ و کار بر روی مواد مختلف از جمله چوب برگزار شد.
دومین کارگاه به موضوع دوستی (دوستان من کجا هستند؟ روزهاشان پرتقالی) اختصاص یافت که با حضور محسن میرزایی، آتنا شمس، سمیه محمدی و گلرخ محتاج‌الفضل برپا شد.
همچنین امین منتظری، سام سلماسی و محسن ایزدی میهمانان سومین کارگاه بودند که کاریکاتورهایی با موضوع «یک روز از زندگی» خلق کردند.
بر همین اساس پونه اوشیدری، ماهنی تذهیبی، عاطفه شفیعی‌راد و محمد برنگی هنرمندانی بودند که با موضوع «رویا»، در چهارمین کارگاه به خلق اثر پرداختند.
در عین حال فاطمه حق‌نژاد، سارا نارستان، صبا صفا و عاطفه فتوحی تصویرگرانی بودند با موضوع «دوستی با طبیعت» تصویرگری کردند.
همچنین شیرین شیخی، ثنا حبیبی‌نژاد و هاله مؤدبیان با تکنیک دو بعدی و فانتزی به موضوع «آب» با استفاده از گل چینی و خمیر، عروسک و... پرداختند.
گفتنی است این کارگاه‌ها در ساعت 20 تا 24 در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن برپا شد.
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز 23 تیر در باغ موزه دفاع مقدس به کار خود پایان می‌دهد.