هیات داوران مسابقه‌های «خوش‌نویسی و شعرخوانی رضوی» تعیین شد

<BR> اسامی هیات داوران مسابقه‌های «خوش‌نویسی و شعرخوانی رضوی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) اعلام شد.<BR>

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجید حسینی، پیمان پیروی و رضا عمادی از مدرسان انجمن خوشنویسان ایران از داوران بخش خوش‌نویسی رضوی کانون‌اند که مهلت ارسال آثار آن تا روز اول مرداد 1394 تعیین شده است.
بر اساس این خبر، فروغ شایگان، حمیرا خدابنده و انسیه موسویان داوران چند دوره از مسابقات اعضا و مربیان کانون در بخش ادبی نیز از داوران بخش شعر خوانی رضوی کانون‌اند که تاریخ انجام مراحل استانی این مسابقه در اختیار استان است.
بر اساس این گزارش، در مسابقه خوشنویسی رضوی آثار رسیده، در سه مرحله داوری می‌شود که آثار در مراکز فرهنگی‌هنری توسط مربیان داوری اولیه می‌شود و 20 درصد از آثار، انتخاب و به دفتر استان ارسال خواهد شد.
داوری مرحله دوم  آثار انتخاب شده از هر مرکز، در واحد کارشناسی هنری استان انجام شده و از آن میان هشتدرصد انتخاب و به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال خواهد شد.
در عین حال، در مرحله نهایی داوری در دبیرخانه جشنواره از هر گروه سنی هشت برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.
در بخش شعرخوانی رضوی نیز هشت درصد بهترین آثار از هر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود و در بخش مشاعره نیز، انجام داوری با حضور راه‌یافتگان به این مرحله در دهه‌ی کرامت انجام می‌شود.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی که در اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون واقع در خیابان حجاب تهران مستقر شده است؛ بهمن سال گذشته با انتشار فراخوانی در هشت موضوع از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی، مذهبی و هنری دعوت کرده بود.
گفتنی است فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با هشت موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، «نشریه‌نگاری» (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.