ربات سبز در نمایشگاه اسباب‌بازی

هم‌زمان با برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی از ربات سبز بانک کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، بانک کشاورزی در راستای آموزش بانک‌داری الکترونیک به خردسالان و کودکان ضمن حضور در نمایشگاه اسباب‌بازی  از ربات سبز که نماینده‌ی باشگاه کودک ونوجوان این بانک است، رونمایی کرد. در طول برگزاری نمایشگاه این ربات در ساعت 11 صبح و 6 بعدازظهر به آموزش بازدیدکنندگان می‌پردازد تا با بانک کودک و نوجوان و سایت کودک و نوجوان این بانک آشنا شوند.
بابک دلشاد کارشناس مسئول اداره کل بازاریابی و فروش خدمات این بانک در گفت‌وگویی کوتاه گفت: «اولین بار است که از این ربات رونمایی می‌شود. پس از این‌که این ربات توضیحاتی درباره‌ی بانک و لزوم پس‌انداز ارایه کرد مخاطبان می‌توانند سوالات خود را از او مطرح کنند. از آن‌جا که ربات برای کودکان جذاب است و واکنش مثبتی نسبت به صحبت‌های آن دارند این شیوه برای کمک به کارشناسان مسوول بانک کودک و نوجوان انتخاب شده است.»
وی ادامه داد: «همان‌طور که مطلع هستید بانک کودک و نوجوان کشاورزی در تمام استان‌های ایران شعبه دارند و ضمن این‌که کودکان در آن با پس‌انداز آشنا می‌شوند، می‌توانند پس از افتتاح حساب، کارت‌های بانکی با برداشت پنج هزار تومان را دریافت کنند. این ربات قرار است در تسهیل آموزش هوش اقتصادی همراه ما باشد.»
مسوول غرفه‌ی بانک کشاورزی در اولین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی استقبال از این ربات را خوب ارزیابی کرد و این جشنواره را محیطی مناسب برای ارایه‌ی دست‌آوردهای متنوع در زمینه‌ی بازی و سرگرمی دانست. او در انتها به میز نقاشی این غرفه نیز اشاره کرد. کودکان و نوجوانان می‌توانند در ساعات نمایشگاه و با حضور کارشناسان بانک کودک، ربات سبز را نقاشی کنند.