فراخوان مشارکت در برنامه‌های هفته ملی کودک منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار فراخوانی تمامی فعالان عرصه کودک را به مشارکت و حضور در برنامه‌های هفته ملی و جشن روز جهانی کودک دعوت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان از تمامی دوست‌داران کودکی دعوت کرده‌ است تا دست در دست هم در برپایی نمایشگاه‌، جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای 15 تا 21 مهر مشارکت کنند.
در این فراخوان همچنین با اشاره به شعار هفته ملی کودک در سال 1394، (دنیا با لبخند کودکان زیباست) آمده است: جشن کودکی در روز جهانی کودک فرصتی است تا همه‌ی ما در هر سنی که هستیم، کودکی کنیم و هم صدا با کودکان دنیا ترانه‌های امید و شادی سر دهیم و بار دیگر، جهان را به سوی زیبایی، مهربانی و آفریننده‌ی زیبایی‌ها فرابخوانیم.
این فراخوان گام اول این راه را، همراهی وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌هایی عنوان کرده است که می‌خواهند در خدمت کودکان و نوجوانان باشند و دوست دارند کودکی را با همه‌ی پاکی و صفایش در جان جامعه زنده نگه دارند.
در ادامه این فراخوان تاکید شده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی دارد تا نمایشگاه و برنامه‌های روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک را با همراهی همه‌ی این دستگاه‌ها و تشکل‌ها برپا کند و امیدوار است شما هم با دیده‌ی همکاری و همراهی پا پیش بگذارید و به سهم خود، به رونق جشن و نمایشگاه کودکی کمک کنید.
این فراخوان همراه با فرم ثبت‌نام در پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir  قرار گرفته است و فعالان این عرصه می‌توانند با اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی خود در برپایی غرفه در نمایشگاه «همه دوستان من» و نشست‌های تخصصی آن مشارکت کنند.
زمان نهایی ارسال فرم ثبت‌نامه به دبیرخانه هفته ملی کودک در نهایت یکم مهر 1394 تعیین شده است.
این دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شماره تماس: 02188971361، نمابر 02188971209و ایمیل Markazafarineshha992@gmail.com  با علاقه‌مندان در ارتباط است.
هفته ملی کودک امسال در سراسر ایران روزهای 15 تا 21 مهر و جشن روز جهانی کودک نیز روز 16 مهر برگزار می‌شود.
این جشن بزرگ در تهران و مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون با حضور مسوولان عالی کشور برپا خواهد شد.

فرم ثبت نام هفته ملی کودک 1394