عرضه‌ی محصولات کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در 3 بخش، محصولات و خدمات فرهنگی ‌خود رابه علاقه‌مندان ارایه می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جعفر عبدی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در این‌باره گفت: بیش از 800 عنوان کتاب و 100 عنوان کتاب‌گویا، کتاب فیلم و کتاب الکترونیک به همراه 20 عنوان از سرگرمی‌ها و نسل سوم دارا و سارا در غرفه کانون به مساحت 200 متر مربع در سالن کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.
عبدی افزود: از میان محصولاتی که در این دوره از نمایشگاه عرضه خواهد شد تعداد 174عنوان چاپ اول و 86 عنوان کتاب تجدید چاپی است که با 10درصد تخفیف برای عموم و تخفیف ویژه برای فرهنگیان کشور عرضه می‌شود.
وی هم‌چنین یادآور شد در بخش ناشران عمومی نیز غرفه‌ای به مساحت نزدیک به 20 مترمربع برای عرضه‌ی بیش از 160 عنوان کتاب اختصاص یافته است.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون اضافه کرد در بخش ناشران کمک آموزشی نیز بیش از 180 عنوان کتاب‌ و نشریات آموزشی کانون زبان ایران در سالنی به مساحت نزدیک به 20 مترمربع ارایه می‌شود.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت 95 در شهر آفتاب تهران واقع درآزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران ـ قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود.