برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی رضوی، به آرزویش رسید

برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)، مهمان امام هشتم در مشهد مقدس شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رُمیصا ریگی، عضو برگزیده‌ی بخش شعر سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)، با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مهمان امام هشتم شد.
مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان گفت: این کار فرهنگی با هدف تقویت انگیزه و روحیه‌ی این عضو تدارک دیده ‌شد و در این سفر معنوی پدر و مادر رُمیصا نیز او را همراهی کردند.
حسن معزی با بیان این‌که این عضو در شعر خود، آرزوی دیدار امام رضا(ع) را بر زبان آورده بود، افزود: کانون امکانات لازم را برای این مهمان کوچک امام مهربانی‌ها و خانواده‌اش فراهم کرد تا به این سفر معنوی رهسپار شوند.
وی همچنین، تشویق دیگر اعضای کانون برای شرکت در این جشنواره‌ی معنوی را از دیگر اهداف جشنواره رضوی عنوان کرد و افزود: کانون تلاش می کند تا راه و روش معصومان(ع) را پیش روی کودکان و نوجوانان قرار دهد.
رُمیصا ریگی، عضو 9 ساله‌ی مرکز فرهنگی‌هنری میرجاوه در بخش شعر سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) برگزیده‌ی کشوری شد. او در شعر خود، آرزوهای معصومانه‌ی یک کودک برای دیدار با امام مهربانی‌ها را بیان می‌کرد.
شهرستان میرجاوه در 75 کیلومتری جنوب شرق زاهدان و هم‌مرز با کشور پاکستان است و از جمله جاذبه‌های این شهر می‌توان به «غار لادیز» اشاره‌ کرد، که در 15 کیلومتری میرجاوه قرار دارد و با وجود خشک‌سالی‌های چند سال گذشته، همواره آب از سقف، دیواره‌ها و کف آن جریان دارد و مکان مناسبی برای بازدید کنندگان به شمار می‌رود.