قصه‌دوستی «پنگوئن و میوه‌ی درخت کاج» در نمایشگاه کتاب

قصه‌دوستی «پنگوئن و میوه‌ی درخت کاج» عنوان تازه‌ترین کتاب منتشر شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش ادره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب به نویسندگی و تصویرگری سَلینا یون هنرمند انگلستانی منتشر شده و رضی هیرمندی آن را برای گروه سنی الف و ب (3تا9سال) به فارسی ترجمه کرده است.
این کتاب از مجموعه داستان‌های تخیلی، قصه‌ای شیرین و دلگرم کننده درباره‌ی دوستی و مهربانی است. ‌پنگوئنِ کنجکاو روی برف‌ها میوه‌‌ی گم‌شده کاجی پیدا می‌کند. کم‌کم پنگوئن و میوه‌ی کاج آن‌قدر با هم دوست می‌شوند که حتّی وقتی از هم دورند انگار باهمند.
این کتاب با رعایت قوانین بین‌المللی نشر(کپی رایت) و اجازه رسمی انتشارات بلومس‌بوری (Bloomsbury) از کشور انگلستان در 36 صفحه رنگی با شمارگان 4هزار نسخه و قیمت4هزار و500 تومان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
عرضه کتاب و دیگر محصولات فرهنگی کانون در سه بخش «کودک و نوجوان»، « ناشران عمومی» و «آموزشی» بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.