داوران خوشنویسی، معرفی شخصیت و کاردستی رضوی معرفی شدند

هیات داوران سه بخش دیگر برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در موضوع «خوشنویسی رضوی»، مجید حسینی مدرس انجمن خوشنویسان ایران، پروانه انصار رییس گروه اداره کل آفرینش های ادبی و هنری و فوق ممتاز خوشنویسی و مهرداد صالحی ممتاز خوشنویسی، داوری برخی مسابقات خوش نویسی در آموزش و پرورش، به عنوان داوران این بخش، هستند.
آثار شرکت‌کنندگان «خوشنویسی رضوی»، در دو گروه سنی اول، 10 تا 12 سال و گروه سنی دوم، 13 تا 17 سال ارزیابی می‌شود.
در عین حال، در موضوع «معرفی شخصیت رضوی»، مریم تاراسی کارشناس اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی- داور چند دوره از مسابقات شعر و داستان دفاع مقدس، ملیحه باقری کارشناس اداره کل آفرینش‌های فرهنگی– داور مسابقات اقدام پژوهی در کانون و فریبا حبیبی کارشناس مسوول اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و داور چند دوره از مسابقات رضوی، داوران این بخش، خواهند بود.
این مسابقه نیز، ویژه‌ی مربیان کانونی بوده که از سوی داوران ارزیابی می‌شود.
مژگان خلیل‌پور کارشناس مسوول اداره کل آفرینش‌های فرهنگی و داور چند دوره از مسابقات قصه‌گویی رضوی، آذر مشهدی کارشناس اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری و پروانه کیانیان کارشناس کانون استان تهران و داور مسابقات کاردستی کانون در موضوع «کاردستی رضوی»، آثار را داوری خواهند کرد.
بر این اساس، آثار شرکت کنندگان «کاردستی رضوی» نیز در گروه‌های سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.
برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.