دبیری جشنواره پویانمایی تهران به کریمی‌صارمی واگذار شد

محمدرضا کریمی‌صارمی برای دهمین دوره پیاپی به عنوان دبیر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی مسوولیت این دوره از جشنواره پویانمایی تهران را به کریمی‌صارمی این مدیر باسابقه سپرده است.
مدیرعامل در این حکم به تعهد و سوابق ارزنده‌ی کریمی‌صارمی در برنامه‌ریزی، هدایت و برگزاری این جشنواره بین‌المللی اشاره کرده و بنا بر پیشنهاد مناف یحیی‌پور معاون تولید کانون وی را به این سمت منصوب کرده است.
حاجیان‌زاده در این حکم اظهار امیدواری کرده است که علاوه بر حفظ شأن و جایگاه بین‌المللی این رویداد مهم هنری با همکاری دیگر بخش‌های کانون، بیش از پیش نسبت به افزایش کیفیت فعالیت‌های جشنواره اهتمام ورزد.
مدیرعامل همچنین در ادامه این حکم از دبیر جشنواره خواسته است با دعوت از استادان برجسته و حضور پربار جوانان هنرمند، متعهد، خلاق و نوآور این رشته در کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و برنامه‌های جنبی، زمینه‌های تبادل دانش و تجربه‌های مفید در این حوزه فراهم شود.
وی در پایان به برگزاری شایسته این رویداد مهم فرهنگی، هنری و پاس‌داشت فرهنگ و هنر اسلامی تاکید کرده است. 
جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سال 1377 با دبیری کریمی‌صارمی آغاز به کار کرد و دهمین دوره آن روزهای 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.