فراخوان شرکت در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی قرار است طی روزهای 18 تا 22 مرداد 95 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار ‌شود.
در این میان دبیرخانه جشنواره از فعالان عرصه‌ی صنعت اسباب‌بازی ( تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و طراحان) دعوت کرده است تا به منظور شرکت در این رویداد ملی و ارایه دست‌آوردهای خود فرم مربوط به مراحل ثبت‌نام را از  پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  دریافت و با تکمیل و ارسال آن، مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.
در این فراخوان همچنین آمده است: امروزه با توجه به پیشرفت سریع فن‌آوری‌ها و استفاده از اسباب‌بازی برای تغییر در تفکر و رفتار نسل‌های جدید، توجه به اعتلای سطح کیفی تولید و بومی‌سازی این ابزار پرورشی ضروری به نظر می‌رسد و بر همین اساس فعالان این صنعت با ورود به این عرصه‌ی مهم می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.
دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با هدف فرهنگ‌سازی، تامین نیازهای فرهنگی خانواده، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان و حمایت از تولید داخلی در بخش‌های متنوعی از قبیل: بخش اصلی رقابتی، نمایشگاه تولیدات و دست‌آوردهای حوزه اسباب‌بازی، سمینار علمی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی برگزار خواهد شد.
فعالان عرصه اسباب‌بازی و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر از شرایط و چگونگی شرکت در این نمایشگاه و جشنواره می‌توانند با شماره تلفن: 88971317 مرکز آفرینش های فرهنگی‌هنری کانون تماس بگیرند.

فراخوان شرکت در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی