مربیان کانون ادبیات را با لگوی آموزشی روایت می‌کنند

طی پنج روز دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، مربیان و کارشناسان کانون در قالب پنج کارگاه ویژه، روش‌های آموزش ادبیات با کمک بسته‌ی لگوی آموزش را فرا می‌گیرند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به نقل از مسوول کمیته‌ی علمی این جشنواره، سالن شماره‌ی 1 کنفرانس‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب، در روزهای 18 تا 22 مردادماه میزبان مربیان علاقه‌مندی است که می‌خواهند با کمک ابزار سرگرمی و خلاقه، شیوه‌های نوین آموزش ادبیات را دنبال کنند.
امیرحسن سلام‌زاده در این‌باره گفت: موضوع آموزش ادبیات با کمک ابزار لگوی آموزشی، با حضور کارشناسان این حوزه در پنج روز برای مربیانی برگزار خواهد شد که در این دوره‌ها ثبت نام کنند.
به گفته‌ی این مسوول، مربیان و کارشناسان کانون برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها، باید 30 دقیقه قبل از کارگاه در محل آن حضور یابند.
دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی از 18 تا 22 مرداد در تهران برگزار می‌شود، درحالی‌که شامل بخش‌های نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان، طراحان و واردکنندگان است. همچنین در بخش علمی این جشنواره، سمیناری یک‌روزه در کنار 110 کارگاه و نشست تخصصی برگزار خواهد شد.