بازدید مدیرعامل کانون از خیمه‌های فرهنگی هفته‌ی ملی کودک

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه معاونان و جمعی از مدیران فرهنگی از غرفه‌های فرهنگی و هنری هفته‌ی ملی کودک که امسال به دلیل مصادف شدن با ایام محرم در قالب خیمه برگزار شدند بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در خلال بازدید از این غرفه‌ها که با توضیح‌های مربیان کانون همراه بود، با فعالیت هر غرفه و خدماتی که برای کودکان ارایه کردند، آشنا شد.
در خیمه‌ی «مشق عاشقی» که به فعالیت خطاطی و سفال اختصاص داشت مدیرعامل کانون دقایقی را صرف خطاطی کرد و جمله‌ی «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» را خطاطی کرد.
همچنین در غرفه‌ی «نگارستان» که به چاپ و نقاشی اختصاص داشت، مسوولان غرفه برای نشان دادن چگونگی فعالیت‌های کارگاه چاپ یک سربند یاحسین تهیه و به حاجیان‌زاده اهدا کردند.
حاجیان‌زاده طی این بازدید در خیمه‌های «گذر نور»، «نگارستان»، «مشق عاشقی»، «تاریک‌خانه»، «نمادها و نشانه‌ها»، «کتابستان»، «حکایت خوبان»، «میزگرد»، «نمای عشق» حضور یافت.
امسال بخش کارگاه‌های فرهنگی و هنری هفته‌ی ملی کودک در قالب خیمه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا شده بود که میزبان دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان بازدیدکننده بود.