نشریه نگاری کودکان و نوجوانان با موضوع امام رضا(ع)

فراخوان مسابقه نشریه نگاری‌(کاغذی)، از مجموعه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام منتشر شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امام رضا علیه‌السلام، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) از موضوع‌های مطرح شده در این فراخوان برای شرکت در مسابقه نشریه نگاری (کاغذی) است.
بر این اساس، مخاطبان در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
بر اساس این فراخوان، آثار می‌تواند به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه شود، اعضای گروه باید از یک جنسیت انتخاب شده باشند، گروه سنی اثر مشخص و محتوا متناسب با گروه سنی مخاطب باشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.