معرفی راه‌‌یافتگان بخش مقاله‌نویسی جشنواره قصه‌گویی

راه‌یافتگان مسابقه مقاله‌نویسی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل کانون، گروه داوری متشکل از دکتر غلامعلی افروز، دکتر حسن دولت‌آبادی و دکتر اکرم قاسم‌پور 82 چکیده‌ی مقاله را که در مرحله اول انتخاب شده بودند، مورد بررسی قرار داد.
بر همین اساس در سطح اول، شش نفر برای ارائه مقاله در سمینار علمی جشنواره از سوی هیأت داوران معرفی شدند که از بین آنان سه نفر در رتبه‌های اول تا سوم قرار خواهند گرفت.
هیأت داوران در سطح دوم نیز با توجه به سطح کیفی مقاله‌های ارائه شده، شش مقاله را برای انتشار در کتاب جشنواره انتخاب و معرفی کرد.
اعضای داوری همچنین در سطح سوم نیز هشت مقاله را که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است را شایسته تقدیر دانست.
«نقش قصه‌گویی در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان»، «بررسی جایگاه و اهمیت قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه»، «نقش قصه‌گویی در پرورش سبک زندگی اسلامی ایرانی در کودکان و نوجوانان» و «جایگاه و اهمیت قصه‌گویی در سنت‌ها و آیین‌های فرهنگی، تاریخی و بومی محلی» و «چگونگی استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی» محورهای موضوعی این مقاله‌ها هستند.
گفتنی است در مجموع 162 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان 121 مقاله به مربیان مراکز کانون و 41 مقاله به مخاطبان آزاد اختصاص داشت.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از روز 27 بهمن تا اول اسفند 1395 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

اسامی راه‌یافتگان بخش مقاله‌نویسی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی