حرکت امیدوارانه یک رفتار انقلابی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تلاش در مسیر خوبی‌ها ، حرکت امیدوارانه و مهربانی با یکدیگر را از جمله شاخصه‌های انقلابی‌گری برشمرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشن سی‌وهشتمین بهار پیروزی صبح روز 19 بهمن 1395 با حضور مسوولان و کارکنان کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برپا شد و علیرضا حاجیان‌زاده گفت دهه فجر که یادآور خاطرات انقلاب است می تواند زندگی امروز ما را تحت تاثیر خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه اگرچه انقلاب به تاریخ پیوسته اما ارزش‌های آن همواره زنده و ماندگار است اظهار داشت ما از انقلاب درس‌هایی آموخته‌ایم که امروز می‌توانیم از آن ها بهره ببریم.
مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری، ظلم ستیزی، عدالت خواهی، نوع‌دوستی و مهربانی را از جمله این آموزه‌ها دانست که در سایه ولایت پذیری، دین مداری و اجتماعی زیستن مردم ایران محقق شده است.
حاجیان‌زاده در تبیین رفتار انقلابی و شاخصه‌های آن به مواردی مانند تولی و تبری بر اساس آموزه‌های دینی، دشمن شناسی، دفاع از کیان کشور و دین، اولویت دادن منافع ملی به منافع فردی و حفظ احترام یکدیگر، یار و یاور و خیرخواه هم بودن و استقرار دین در زندگی فردی و اجتماعی نیز اشاره کرد.
در این آیین اعضای مرکز شماره 11 کانون تهران به اجرای سرود «ایران خاک دلیران»، ساغر لطفی‌نژاد کارشناس روابط عمومی و مربی سابق کانون تهران به قصه‌گویی و گروه موسیقی سنتی محلی ایران زمین به اجرای موسیقی پرداختند.
همچنین 22 هدیه به حاضران در سالن با روش قرعه‌کشی، از سوی مدیرعامل کانون اهدا شد.
بریدن کیک پیروزی انقلاب نیز بخشی از این برنامه بود که با استقبال مربیان، کارشناسان، کارکنان و اعضای کانون برگزار شد.