صدور بیش از 4هزار کارت برای شرکت‌کنندگان جشنواره پویانمایی

بیش از 4هزار کارت برای شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از شهریور امسال و بر اساس فراخوان ثبت‌نام در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی جمعی از پویانماها، کارگردانان آثار انیمیشن، دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته‌های گرافیک، پویانمایی، نقاشی و... ثبت نام کرده‌اند.
بر این اساس، هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی طبق رشته تحصیلی به تفکیک تقسیم‌بندی شدند و بر همین مبنا کارت شرکت در جشنواره در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.
تعداد کارت‌هایی که برای شرکت‌کنندگان به تفکیک سالن‌های نمایش دهنده صادر شده شامل فلسطین 725 کارت، شهید بهنام محمدی 2300، غدیر 950 و سینما کانون 350 کارت می‌شود.
همچنین، 100 کارت برای خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های جمعی برای شرکت در جشنواره در نظر گرفته شده است و خبرنگاران می‌توانند بدون ثبت‌نام اینترنتی این کارت‌ها را از روابط عمومی کانون دریافت کنند.
گفتنی است که از میان کارت‌های صادر شده 80 کارت مربوط به پیش‌کسوتان و بزرگان عرصه پویانمایی بوده است. همچنین 700 نفر از کارگردانان پویانمایی که امسال برای آن‌ها کارت صادر شده است، در تمام دوره‌های قبلی برگزاری جشنواره پویانمایی حضور داشتند.
در همین حال تماشای فیلم‌های جشنواره در سالن‌های کانون نمایش 31 استان و سالن «هفت هنر» سینما آزادی برای علاقه‌مندانی که ثبت نام نکرده‌اند با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.