استقبال از نمایش فیلم‌‌های جشنواره پویانمایی در سراسر کشور

نمایش فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در 32 سالن کانون 31 استان کشور با استقبال خوبی مواجه شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «کانون نمایش» طرحی است که از آبان 1395 آغاز و به محلی برای ارایه فیلم‌های ویژه مخاطبان کودک و نوجوان تبدیل شد و اکنون در مسیر توسعه خود پس از تجهیز 32 سالن‌ کانون در سراسر کشور به پخش فیلم‌های جشنواره پویانمایی می‌پردازد.
پخش این فیلم‌ها در عین حال باعث شد علاوه بر تجهیز سالن‌ها، مخاطبان نیز بتوانند با فراغ بال بیش‌تری به تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌شان بنشینند.
در همین حال نمایش فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در 31 استان _ که برای نخستین بار در این سطح گسترده صورت می‌گیرد _ با استقبال پرشوری مواجه شده است  که می‌تواند نویدبخش آینده‌‌ی روشنی برای انیمیشن ایران باشد.
بر همین اساس سانس‌های صبح این سینماها برای کودکان به صورت رایگان و سانس بعدازظهر برای خانواده‌ها با بلیت فروشی درنظر گرفته شده است.
همچنین در جدول نمایش، آثار «مسابقه ایران یک تا پنج» و «مسابقه ایران (دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی 1 و 2)» جا گرفته است.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و تا 19 اسفند ادامه دارد.