نقش جشنواره پویانمایی در معرفی انیمیشن‌های ایرانی در سطح جهان

کارگردان انیمیشن «مدل مست»، کیفیت بالای آثار دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را مطلوب دانست و گفت: کیفیت آثار هنرمندان مستقل چشم‌گیر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، احمد خوش‌نیت یکی از کارگردان‌های انیمیشن که با فیلم «مدل مست» در جشنواره حاضر شده است، با اشاره به کیفیت آثار جشنواره، اظهار کرد: این رویداد هنری در سطح جهان شناخته شده است و این روند کمک به‌سزایی به معرفی آثار انیمیشن ایران می‌کند.
این کارگردان درباره کیفیت تولیدات مستقل انیمیشن در ایران، تاکید کرد: کیفیت آثار هنرمندان مستقل چشم‌گیر است و این آثار در سطح خوبی تولید شده‌اند.
او درباره آثار بخش بین‌الملل جشنواره پویانمایی، گفت: آثار ارایه شده انیمیشن‌های این بخش از آثار خوب دو سال اخیر محسوب می‌شود. مخاطبان در این دوره هم مثل دوره‌های قبل آثار با کیفیتی را تماشا می‌کنند.
خوش‌نیت با اشاره به آثار داخلی جشنواره انیمیشن، ادامه داد: آثار داخلی جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار است و مخاطب را جذب می‌کنند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد و تا 19 اسفند ادامه دارد.