کتابچه آثار چاپ اول کانون منتشر شد

هم‌زمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتابچه‌ای از آثار منتشر شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1395 در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انتشارات کانون در سال گذشته، 147 عنوان کتاب چاپ اول و 244 عنوان اثر تجدید چاپی، 17 کتاب بریل (نابینایان) و دو شماره نشریه‌ی کوشش را منتشر کرده است.
این آثار که بر اساس گروه‌های سنی «الف» تا «و» ( پیش دبستان تا پایان دبیرستان و اولیای تربیتی) دسته‌بندی شده است در قالب کتابچه‌ای عرضه می‌شود.
بر اساس این خبر، کتاب‌های مصور، شعر کودک و نوجوان، رمان، نمایش‌نامه کودک و نوجوان، کتاب‌های سرگرمی، آموزشی، دینی، مباحث نظری، تاریخی و... از جمله موضوع‌ها و عنوان‌های کتاب‌های چاپ اول کانون به شمار می‌روند.
این کتابچه راهنما با توجه به حروف الفبا طبقه‌بندی شده است و در آن نام کتاب، نام نویسنده و تصویرگر، خلاصه‌ای از داستان کتاب و تصویری از جلد کتاب، دیده می‌شود.
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان از سال 1344 فعالیت خود را در حوزه نشر آغاز کرده است و امسال نیز به عنوان ناشر برگزیده سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش ناشران دولتی کودک و نوجوان معرفی شد.
در عین حال، فهرستی از تمامی محصولات فرهنگی هنری کانون که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در غرفه کانون عرضه می‌شود در قالب لوح فشرده‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
در این لوح فشرده نیز کتاب‌ها و سرگرمی‌های سازنده کانون بر اساس گروه سنی مختلف دسته‌بندی شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان روز 23 اردیبهشت در بخش‌ «کودک و نوجوان»، سالنB4، غرفه‌ 44 نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در «شهر آفتاب» آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.