حمایت از کانون را جدی‌تر در مجلس دنبال می‌کنیم

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از آمادگی این کمیسیون برای پی‌گیری مسایل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت جدی‌تر از این مجموعه‌ی فرهنگی خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داود محمدی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون در سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: در آینده‌ای نزدیک نشستی را با مسوولان کانون برای رسیدگی به مشکلات این سازمان برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که به خوبی با کانون آشنایی دارد و حتی در سال‌های نه چندان دور در بسیاری از آیین‌های گشایش مراکز فرهنگی‌هنری این مجموعه فرهنگی در نقاط مختلف حضور داشته یادآور شد: اعتقاد داریم کانون از جمله سازمان‌هایی است که در تربیت نسل آینده کشور نقش به‌سزایی دارد و باید در اولویت حمایت قرار گیرد.
محمدی افزود: از آن‌جایی که بخش اعظمی از تربیت و پرورش انسان‌ها در دوران کودکی اتفاق می‌اُفتد باید تلاش کنیم سازمان‌های تاثیرگذاری مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  بیشتر مورد حمایت قرار دهیم.
وی که در این بازدید از نزدیک شاهد استقبال خوب خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بود ضمن ابراز خرسندی از حضور در غرفه کانون و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران این مجموعه اظهار داشت: امروز بیشتر شاهد نقش کانون در تنویر افکار دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب تهران بودم و بر خود لازم می‌دانیم در حد امکان از این سازمان فرهنگی تاثیرگذار حمایت کنیم.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه تعداد دیگری از نمایندگان و دبیران کمیسیون‌های مختلف روز 20 اردیبهشت از غرفه کانون در بخش کودک و نوجوان سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل شهر آفتاب بازدید کردند.
این نمایشگاه روز 23 اردیبهشت 96 به کار خود پایان خواهد داد.