نگاه مدیریت اجرایی کانون به فعالیت‌ها، فرهنگی است

توسعه‌ی نگاه فرهنگی و انعطاف‌پذیری در بخش‌های اجرایی به منظور پشتیبانی بیشتر از کارکنان و مربیان از تاکیدات معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در گردهم‌آیی معاونان اداره‌کل استان‌های کانون بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی در آیین آغاز گردهم‌آیی معاونان اداری مالی و فرهنگی اجرایی کانون در تهران با تاکید بر این موضوع گفت: توجه به عزت‌مندی و تکریم کارکنان از مهم‌ترین اصول مدیران بخش‌های اجرایی در حوزه ستادی و استانی کانون و به نوعی پشتیبان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی با اشاره به هماهنگی سیاست‌های کانون با سیاست‌های کلی نظام اجرایی کشور افزود: عملکرد ما در تمامی بخش‌های درون‌ و برون سازمانی در سال‌های اخیر نشان از تحول و ارتقا خوبی دارد که این مهم با تلاش و همراهی تمامی همکاران در ستاد و استان‌ها اتفاق افتاده است.
واحدی توجه به ارتقای معیشت و رفاه کارکنان را از دیگر اولویت‌ها عنوان کرد و یادآور شد: معاونان اداره‌کل استان‌های کانون باید توجه ویژه‌ای به موضوع‌های رفاهی داشته باشند و از تمام ظرفیت‌های موجود در استان‌ها بهره بگیرند.
وی با اشاره به این‌که همواره تلاش کردیم بخش رفاهی را به شکل متمرکز مدیریت کنیم، خاطر نشان کرد: تلاش کردیم امکانات رفاهی کانون در شهر مشهد مقدس، شمال کشور و تهران را سامان ببخشیم و زمینه‌های لازم برای بهره‌مندی همکاران از امکانات رفاهی در سایر شهرها را نیز به  شرایط مطلوبی برسانیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه اظهار داشت: در سال‌های اخیر با پیگیری‌هایی که صورت گرفت توانستیم منابع را نزدیک به 50 درصد افزایش دهیم و در ادامه‌ی راه نیز نیازمند تعامل و همراهی استان‌ها برای افزایش منابع داخلی، انضباط اداری و مالی در امور اجرائی هستیم.
گردهم‌آیی معاونان اداری مالی و فرهنگی اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای 23 تا 25 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.