نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک فراخوان داد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان، برای مشارکت در برنامه‌ها و نمایشگاه هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک دعوت کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نهادها و سازمان‌ها، تشکل‌ها و وزارت‌خانه‌های علاقه‌مند به مشارکت در برنامه‌ها و نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک در تهران می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام برای استفاده از فضاهای نمایشگاهی، سالن‌های برپایی نشست و کارگاه، اقدام و برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کنند.
در فراخوان نمایشگاه «دست‌آوردهای سازمان‌ها در حوزه کودک و نوجوان»، از متقاضیان حضور در برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک خواسته شده است نماینده‌ی خود را برای پیگیری کار با معرفی‌نامه‌ی کتبی به همراه فرم ثبت‌نام تکمیل شده و اطلاعات پیوستی تا تاریخ اول مهر 1396 به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا از طریق رایانامه markazafarineshha992@gmail.com به این دبیرخانه معرفی کنند.
در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: روز جهانی کودک فرصتی است تا همه ما در هر سن و سالی که هستیم کودکی کنیم و کودک درون خود را بهتر بشناسیم و هم‌صدا با آینده‌سازان این مرز و بوم یک‌صدا فریاد برآریم که امید، شادی، آگاهی، نشاط و سرزندگی جامعه، جهان را به سوی زیبایی‌های مناسب‌تر رهنمون می‌سازد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین اعلام آمادگی کرده است پیرو برگزاری نشست‌های شورای سیاست‌گذاری، نمایشگاه و برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک را با همراهی، همدلی و مشارکت دیگر نهادها و تشکل‌ها به اشتراک بگذارد تا همه فعالان حوزه کودک در این مسیر در کنار یکدیگر شاهد اتفاق‌های قابل تامل و ارزشمندی باشند.
برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «هر کودک نشانی خداست...» طی روزهای 15 تا 21 مهر در تهران و سراسر ایران از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف و در چهارچوب برنامه‌های ملی برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، فرم فراخوان برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از طریق پایگاه خبری کانون www.kanoonnews.ir  یا وب سایت مرکز آفرینش‌ها به نشانی: www.markazafarineshha.ir قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 02188971202 و شماره فکس 02188971209 تماس بگیرند. 

فرم فراخوان برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک