فعالیت‏های کانون در رشد و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان تاثیرگذار است.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از آمادگی این اداره کل برای توسعه همکاری و تعامل مدارس با مراکز کانون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  در بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از مجتمع کانون تبریز بر اهمیت افزایش تعاملات کانون و آموزش و پرورش تأکید شد.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش بسیار مهم کانون در فعالیت های تربیتی، از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای توسعه همکاری ‏ها با کانون خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری فعالیت های کانون باید شرایطی فراهم شود تا تمامی دانش آموزان مدارس از این خدمات فرهنگی هنری بهره مند شوند.

وی « کانون و مدرسه » دو عنصر بسیار مهم در رشد فکری و تعلیم کودکان و نوجوانان عنوان کرد. در این دیدار حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کانون استان با بیان گزارشی از وضعیت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توسعه همکاری ها با آموزش و پرورش استقبال کرد و از آمادگی مراکز کانون استان برای افزایش عضویت و بهره مندی بیش از پیش دانش آموزان از فعالیت های کانون خبر داد.

بازدید از مجتمع فرهنگی هنری تبریز و آشنایی با فعالیت های مراکز کانون از دیگر بخش های این دیدار بود.