اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت « هفته ملی کودک » برگزار شد

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت « هفته ملی کودک » استان آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان عضو این ستاد در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری برنامه های مشترک و اجرای فعالیت های ادارات عضو این ستاد مهمترین محور مباحث این جلسه بود.

حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون استان در ابتدای این نشست با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نوع آوری و توجه به کیفیت برنامه ها را از جمله نکاتی عنوان کرد که در فعالیت های « هفته ملی کودک » مورد توجه قرار خواهد گرفت و بی توجهی بزرگسالان به حقوق کودکان و نیز توجه به وضعیت کودکان و نوجوانان خیابانی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد در این هفته برنامه هایی متناسب با شأن و جایگاه کودکان برگزار شود.

در این نشست نماندگان ادارات کل بهزیستی، محیط زیست، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به بیان نکته نظرات و برنامه های این ادارات پرداختند.

تداوم برگزاری این جلسات در طول سال و انعقاد تفاهم نامه بین سازمان های عضو ستاد هفته ملی کودک در خصوص توسعه و تعمیق فعالیت های فرهنگی مرتبط با کودکان از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است با بررسی و جمع بندی پیشنهادات و نکته نظرات اعضای این ستاد برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی در روزهای آینده از طریق وب سایت خبری کانون آذربایجان شرقی و رسانه های جمعی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

هفته ملی کودک طی روزهای 15 الی 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.