کد خبر: 236039
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
مدیر کانون زبان ایران در استان آذربایجان شرقی منصوب شد

مراسم معارفه دکتر مهران بهار تاش به عنوان مدیر کانون زبان ایران در آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم مدیر کل کانون آذربایجان‌شرقی و معاون اداری مالی مدیر اداری و روابط عمومی کانون زبان ایران حضور داشتند.

در این برنامه که پنجشنبه 22 آبان ماه در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار شد ، حجت الاسلام لطف اله پور با اشاره به این که کانون زبان ایران در استان با فراز و فرودهای بسیار همراه بوده اظهار امیدواری کرد با تلاش و مساعی کارکنان و مدرسان کانون زبان و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهداف و وظایف تعلیم وتعلم به خوبی محقق گردد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با تقدیر از زحمات سیاوش پرویزی معاون سابق کانون زبان دراستان، دکتر بهارتاش رافردی لایق و توانمند برای مدیریت کانون زبان ایران دانست.رضا لیاقی نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به شیوه جدید مدیریت کانون زبان تصریح کرد: با افزایش تعاملات فرصت‌های بهتری برای توسعه فعالیت‌های کانون زبان فراهم خواهد شد.

معاون کانون زبان ایران با اشاره به سوابق علمی، توانمندی و شایستگی های مدیریتی دکتر بهار تاشٰ وی را فردی مناسب برای این مسئولیت دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه ظرفیت‌های بالای استان آذربایجان‌شرقی شاهد افزایش جذب زبان آموز و مراکز آموزشی در این استان باشیم.

بهارتاش مدیر کانون زبان ایران در استان نیز با بیان این که هیچ کس نمی تواند کاری را به تنهایی انجام دهد تاکید کرد آموزش در کانون زبان فرآیندی است که با همت مدرسان و مسئولان مراکز آموزشی محقق خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد: برای تغییرات اساسی باید ابتدا از خود شروع کرد.گفتنی است دریافت مدرک دکترای مدیریت آموزشی، معاونت پژوهشی مرکز استعدادهای درخشان، پژوهش‌گر برتر استان و تدریس در مراکز دانشگاهی از سوابق مهران بهار تاش مدیر جدید کانون زبان ایران در استان آذربایجان شرقی است.

کانون زبان ایران در حال حاضر دارای 14 مرکز آموزشی در تبریز و شهرهای میانه، مرند، اسکو و مراغه است.