ویژه برنامه‌های مراکز کانون آذربایجان شرقی در بزرگداشت هفته کتاب

مراکز فرهنگی هنری کانون استان برنامه‌های متنوعی را در بزرگداشت هفته کتاب برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ادره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی حجت الاسلام لطف اله پور با بیان این مطلب و در تبیین اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب محوری‌ترین فعالیت در کانون است و تمامی برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان اجراء می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در عین حال تصریح کرد: برای تحقق فرهنگ کتابخوانی لازم است تمامی نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی مناسب شرایط لازم را برای ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی فراهم کنند و در این میان کانون به عنوان یک نهاد تخصصی وظایف خطیری بر عهده دارد.

لطف اله پور با بیان این که کانون آذربایجان‌شرقی در حال حاضر با 28 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی خدمات مختلفی را در عرصه کتاب و کتاب خوانی ارائه می کند اظهار امیدواری کرد با افزایش این مراکز در استان کودکان و نوجوانان بیشتری از این فعالیت ها بهره مند شوند.

وی در تشریح برنامه ها ی کانون استان در بزرگداشت هفته کتاب تاکید کرد امسال برنامه های متنوعی به همین مناسبت پیش بینی شده است .

مدیر کل کانون آذربایجانشرقی برگزاری چهارمین ویژه برنامه استانی"میهمانی از سرزمین کتاب"، تقدیر از کتابخوان های برتر کودک و نوجوان، برگزاری مراسم ویژه هفته کتاب در مراکز کانون سراسراستان با برنامه های مختلف و برپایی نمایشگاه های کتاب و تولیدات فرهنگی کانون را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.