استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های هفته کتاب در آذربایجان شرقی

برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در استان به مناسبت هفته کتاب با استقبال کودکان و نوجوانان همراه شده است

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی این برنامه در بستان آباد با فعالیت‌های متنوعی همراه بود.  در کانون این شهرستان دانش آموزان ضمن حضور در مرکز و آشنایی با فعالیت‌های آن از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

معرفی کتاب و شرکت در کارگاه هنری به همین مناسبت از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری بستان آباد بود. در کانون آذرشهر نیز در از کتابخوان‌های برتر این شهرستان تقدیر شد.دراین مراسم برنامه هایی نیز به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم برگزار شد.

« اهداءکتاب،اهداءدانایی » عنوان برنامه ای بود که به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی وباهدف ترویج وتوسعه‌ی فرهنگ کتاب‌خوانی برای دانش آموزان دبستان لاله روستای گلی بلاغ در چاراویماق  اجراگردید.دراین ویژه برنامه دانش آموزان بااهمیت کتاب ومطالعه آشنا و هریک آنان یک جلدکتاب از کانون چاراویماق هدیه دریافت کردند.قصه گویی،شعرخوانی ازدیگربرنامه های بود که دراین ویژه برنامه برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراغه نیز به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی مسابقه‌ای  بین پایه‌‌های چهارم وپنجم  مدارس اجراء کرد. در این برنامه  کبریان معاون پرورشی آموزش وپرورش حضور داشت. به نفرات برتر و کتابخوان در طول تابستان نیز جوایزی اهدا گردید .

به همین مناسبت مربیان کانون ورزقان  با حضور در مدرسه پسرانه شهید بهشتی فعالیت های متنوعی از جمله قصه گویی،معرفی کتاب،و مسابقه خلاق کرند و در پایان نیز دانش آموزان با دریافت کتاب های کانون تقدیر شدند.در مهربان، ملکان،کلیبر و میانه نیز برنامه های متنوعی با حضور گسترده دانش آموزان برگزار شد.

 گزارش تصویری این برنام ها را اینجا مشاهده نمایید