اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز از مجتمع کانون بازدید کردند

رییس و اعضای کمیسیون شورای اسلامی کلان شهر تبریز با حضور در مجتمع فرهنگی هنری کانون از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌شرقی در این بازدید دکتر اکرم حضرتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز و جمعی از اعضای این کمیسیون حضور داشتند.

حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون استان در این بازدید ضمن ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون درکلان شهر تبریز خواستار توجه بیش از پیش اعضای شورای اسلامی این شهر به توسعه و تجهز مراکز کانون در تبریز شد.

وی با بیان این که  فعالیت 9 مرکز فرهنگی هنری ثابت سیار و پستی کانون در کلان شهر تبریز پاسخگوی نیاز و تقاضای شهروندان تبریزی نیست از اعضای کمیسیون فرهنگی درخواست کرد در خصوص افزایش این مراکز فرهنگی هنری در نقاط مختلف شهر کانون را یاری کنند.

حضرتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز هم دراین بازدید با اشاره به نقش بسیار مهم کانون دراجرای فعالیت‌های تخصصی در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی نیاز کودکان ونوجوانان به توسعه این فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

اعضای کمیسیون فرهنگی همچنین از قسمت‌های مختلف مجتمع کانون تبریز دیدار و مربیان مجتمع نیز توضیحات لازم را در خصوص شیوه اجرای فعالیت‌ها ارائه کردند.