پودمان آموزشی « خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری » در تبریز به کار خود پایان داد

پودمان آموزشی « خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری » با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون استان در مرکز آموزش تبریز پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی پودمان آموزشی  « خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری » از تاریخ 24 الی 26 دی ماه 93 به مدت 24 ساعت آموزشی برگزار شد.

این پودمان با هدف آشنایی مربیان با تعریف خلاقیت و نوآوری – ضرورت و اهمیت خلاقیت و نوآوری در مراکز فرهنگی هنری – ویژگی های سازمان های خلاق و نوآور – موقعیت های فیزیکی، فرهنگی و سازمانی لازم برای ظهور نوآوری ها و شیوه های اداره خلاقانه مراکز فرهنگی هنری کانون  برگزار شد.

بهزاد دارابی مدرس دانشگاه و مدرس دوره های آموزش ضمن خدمت کانون، مدرس این پودمان آموزشی بود.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری این پودمان آموزشی لوح تقدیر تعدادی از مربیان مسئول و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون که توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان صادر شده بود به دست مدیر کل کانون استان به مربیان مسئول اهداء شد. این تقدیر بخاطر همکاری صادقانه و کوشش خالصانه مربیان کانون انجام گرفته است.

مرکز آموزش کانون تبریز همه ساله شاهد برگزاری چندین دوره آموزشی استانی و منطقه ای در جهت افزایش بهره وری و سطح علمی همکاران کانونی می باشد.