تقدیر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ازمدیر کل کانون استان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اهدای لوحی از تلاش‌های حجت الاسلام لطف اله پور به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی دربخشی از متن لوح تقدیر حضرت آیت الله مجتهد شبستری خطاب به مدیر کل کانون استان آمده است: سی و ششمین ساگرد انقلاب اسلامی ایران در حالی با حلاوت و شیرینی خاص خود در کمال شکوه و افتخار  برگزار شد که شاهد حضور گسترده، انقلابی، با نشاط و شاداب ملت فهیم و بصیر ایران در برنامه ریزی و اجرای برنامه های ایام ا... ده مبارک فجر انقلاب اسلامی خصوصاً در راهپیمایی شکوهمند یوم ا... 22 بهمن بودیم.

در این لوح تقدیر با اشاره به این که فراهم شدن این حماسه وحدت، انسجام، ایستادگی و عزت در دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز و حمایت از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای و بصیرت، موقعیت شناسی اسلامی و ملی ستودنی بود، از تلاش‌های مدیر کل کانون استان  و همه عزیزانی که در خلق این همایش ملی و کم نظیر و نیز اجرای مطلوب برنامه های ایام ا... دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر شده است.

گفتنی است کانون استان که مسئولیت کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر را برعهده داشت برنامه‌های متنوعی را در بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان موفق به کسب رتبه پنجم در بین کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی شده است.