کد خبر: 242797
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
مربیان رکن اصلی کانون هستند

حجت الاسلم لطف‏ اله پور در جمع مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون بر جایگاه تاثیرگذار آنان در تعلیم و تربیت نسل فردای جامعه اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  حجت الاسلام لطف اله پور با اشاره به اهمیت تعهد، تخصص و ایمان کاری مربیان در تاثیرگذاری فعالیت های آنان تصریح کرد: مربیان کانون به عنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت، باید بیش از پیش با همت و جدیت نقش موثر خود را در تربیت آینده سازان میهن اسلامی ایفا کنند.

وی تلاش مستمر و همت دلسوزانه و برای کسب رضای الهی در اجرای فعالیت ها را از ویژگی های مربیان کانون برشمرد و تاکید کرد: ارتقای کیفی فعالیت های کانون جزء اولویت هاست و امیدوارم با افزایش مخاطبان کانون این امر تحقق یابد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در عین حال تصریح کرد برای رفع مشکلات و تنگنای موجود از جمله جذب مربیان پاره وقت اقدامات گسترده ای در حال انجام است. که برخی از آنها از جمله بیمه تکمیلی مربیان پاره وقت محقق شده و سایر موارد در حال پیگیری هستند.

لطف اله پور تقویت انگیزه در بین مربیان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: از تمام ابزار و امکانات موجود برای تحقق این موضوع مهم استفاده خواهیم کرد. وی از مربیان خواست ایده ها و راه کارهای خود برای ارتقای کیفیت فعالیت ها را عنوان کنند.

وی با نقل قول سخنان مدیر عامل کانون آقای حاجیان زاده در خصوص اهمیت کار مربی، عنوان کرد: تمامی کارکنان کانون مربی هستند و عنوان « مربی » بالاترین افتخار در کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان است.

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام لطف اله پور به سوالات مربیان پاسخ گفت.

گردهمایی یکروزه مربیان فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون آذربایجان شرقی با نشست تخصصی مربیان و کارشناسان ادامه یافت. تحلیل آماری فعالیت های مراکز کانون از دیگر برنامه های این گردهمایی بود که روز دوشنبه 18 خرداد ماه در تبریز به کار خود پایان داد.  

تصاویر این گردهمایی را اینجا ببینید.