مشارکت  شهرداری تبریز در برگزاری هفته ملی کودک

در دیدار سرپرست کانون استان با مدیر امور اجتماعی کلانشهر تبریز در خصوص همکاری¬های مشترک بحث و تبادل نظر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان­شرقی در این دیدار ضمن بررسی موارد همکاری­های دو سازمان، در خصوص برنامه­های هفته ملی کودک و تداوم این برنامه­ها در طول سال بحث و تبادل نظر شد.

بررسی موارد مربوط به تفاهم نامه همکاری و نیز آغاز برخی فعالیت های مشترک همزمان با هفته ملی کودک از دیگر مباحث این جلسه بود.

یوسف زاده سرپرست کانون استان با تقدیر از مساعدت های مجموعه شهرداری  کلانشهرتبریز در اجرای برنامه های هفته ملی کودک، تفاهم نامه همکاری این دو نهاد را گامی در جهت توسعه فعالیت­های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان دانست.

قدرتی مدیر اجتماعی شهرداری تبریز نیز با تاکید بر اهمیت جامعه پذیرکردن کودکان و ارائه آموزش­های لازم برای تعمیق فرهنگ شهروندی را مهم عنوان کرده و در عین حال بر نقش و جایگاه کانون در این عرصه تاکید کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همکاری های گسترده­ای در برگزاری برنامه های هفته ملی کودک خواهند داشت.قرار است تفاهم نامه همکاری کانون و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز همزمان با هفته ملی کودک به امضاء برسد.