پنجمین ویژه برنامه « میهمانی از سرزمین کتاب » در کانون تبریز برگزار شد

به مناسبت هفته ملی کتاب پنجمین ویژه برنامه « میهمانی از سرزمین کتاب » در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در آغاز این برنامه هادی یوسف‌زاده سرپرست کانون استان ضمن اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب، ویژه برنامه «میهمانی از سرزمین کتاب  » را یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کانون  استان و شیوه معرفی کتاب را در این برنامه بسیار موثر دانست.

وی افزایش سرانه مطالعه از اهداف اصلی و بسیار مهم کانون دانست و کودکان و نوجوانان کانونی را در این عرصه جزو بهترین‌ها دانسته و خواستار افزایش تلاش در جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد.

سرپرست کانون استان افزایش عادت به مطالعه در میان کودکان و نوجوانان را در داستای ایجاد فرهنگ مطالعه بسیار جدی توصیف و از اعضای حاضر خواست تا مطالعه را به صورت جدی ادامه دهند.

میلانی رئیس حوزه هنری استان نیز در این ویژه‌برنامه، نوع معرفی کتاب در این ویژه‌برنامه را بدیع و تاثیر گذار دانست و کودکان و نوجوانان کانونی را دارای اعتماد به نفس و توانا در کار معرفی کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه خواند.

میلانی تلاش مسئولان فرهنگی جامعه برای بهبود وضعیت مطالعه در جامعه را ضروری دانسته و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در این عرصه از پیشگامان دانست.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌ « میهمانی از سرزمین کتاب » به معرفی کتاب اختصاص دارد و در این ویژه برنامه‌ کودکان و نوجوانان به معرفی کتاب در قالب‌های مختلف می‌پردازند. اجرای سرود دوزبانه کانون از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

امسال 9 اثر در قالب پاورپوینت، 4 اثر در قالب کتابسازی، 10 اثر در قالب پوستر، 28 اثر در قالب طرح دیواری و 31 اثر در قالب قصه‌گویی شرکت داشتند. که نمایشگاه آثار مکتوب ارسالی در مجتمع کانون تبریز برپا می باشد.

در پایان این برنامه یک روزه از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر شد.

 

گزارش تصویری این برنامه رااینجا مشاهده فرمایید.

 

برای مشاهده فایل نتایج برگزیدگان اینجا را کلیک کنید.