امضای تفاهم‎نامه همکاری کانون و سپاه عاشورا

تفاهم‎نامه کانون استان آذربایجان‎شرقی و سپاه عاشورا به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این تفاهم‎نامه با هدف اجرای برنامه‎ها و فعالیت‎های مشترک فرهنگی به امضای این دو نهاد رسیده‎است.

در جلسه مشترکی که با حضور سرهنگ قادری جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و هادی یوسفزاده مدیر کل کانون استان برگزار شد، ضمن امضای تفاهمنامه همکاری در خصوص توسعه و تعمیق فعالیت‎های فرهنگی و هنری برای آینده‎سازان میهن‎اسلامی بحث و گفتگو شد.

در این جلسه سرهنگ قادری با اشاره به جایگاه بسیار مهم کانون در تربیت فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان و آماده‎سازی آنان برای پذیرش مسئولیت‎های مهم در آینده بر لزوم توجه به گسترش فعالیت‎های آن تاکید کرد.

هادی یوسف‎زاده نیز با اشاره به اینکه خدمت به کودکان و نوجوانان مهمترین افتخار کانون است تصریح کرد: تمامی ظرفیت‎ها و مراکز فرهنگی هنری کانون در خدمت کودکان و نوجوانان است.

آشنایی اعضای کانون با فرهنگ بسیج و ارزش‎های انقلاب اسلامی، برپایی کارگاه‎های فرهنگی، هنری و ادبی برای فرزندان خانواده‎های عضو بسیج و سپاه عاشورا، برگزاری برنامه‎های فرهنگی هنری در مناسبت‎های مختلف سال، برپایی کارگاه‎های مشاوره روانشناسی و تربیتی ویژه خانواده‎ها از مهمترین توافقات این تفاهم‎نامه است.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا همچنین از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید کرد.