میثاق با شهیدان، میثاق با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

کارکنان ستادی به همراه جمعی از نوجوانان با حضور در مزار شهداء در وادی رحمت تبریز با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان برگزار شد.

دراین مراسم که نیروهای ستادی و جمعی از نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره6 کانون تبریز نیز حضور داشتند، هادی یوسف زاده مدیر کل کانون استان با بیان این که میثاق با شهیدان، میثاق با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است،بر آشنایی بیش از پیش کودکان و نوجوانان با دستاورد های انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است تاکید کرد.

وی تلاش برای افزایش کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی در راستای تحقق این هدف مهم را اولیت اصلی فعالیت های کانون دانست و در عین حال تصریح کرد:در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی به میزبانی مراکز کانون برگزار شد.

گفتنی است نوجوانان شرکت کننده در این مراسم در کارگاه ادبی که به همین مناسبت برگزار شد حضور یافتند تا دلنوشته های خود را در قالب شعر،داستان و قطعه ادبی تقدیم شهیدان والامقام نمایند.

در این برنامه ضمن حضور بر مزار مدیران سابق کانون استان ( شهید محمدباقر پشمینه‌آذز و شهید علیرضا اسکندری ) نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام گردید.