سمینار مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی

سمینار مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری و مسئولین واحدهای ستادی کانون آذربایجان شرقی در مرکز آموزش تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این سمینار هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اشاره به تقارن هفته ملی کودک با این ایام از فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده مراکز کانون به همین مناسبت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه تلاش گردیده تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های مراکز مهیا شود تصریح کرد: گسترش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی هنری مرکز به ویژه در فصل تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت نشان از همت همکاران ستادی و مربیان مراکز برای رسیدن به این هدف مهم است.

یوسف‌زاده معرفی محصولات فرهنگی کانون به عموم شهروندان به‌ویژه خانواده‌ها را فعالیتی فرهنگی دانست و از افتتاح دو مرکز دیگر عرضه این محصولات در کلیبر و مراغه همزمان با هفته کتاب خبر داد.

مدیر کل کانون استان انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با نهادها و سازمان‌ها را زمینه‌ساز آشنایی بیش از پیش خانواده‌ها و مسئولان با جایگاه و ظرفیت‌ بالای کانون دانست و افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌های متقابل برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

طرح نظرات و پیشنهادهای مربیان مسئول مراکز بخش مهمی از این سمینار بود که در آن درخصوص وضعیت مراکز فرهنگی هنری بحث و تبادل نظر شد.

سمینار یک روزه مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی 26 مهر ماه در مرکز آموزش کانون تبریز برگزارشد.