پورتال کودک  نشان از توانمندی‌های کانون در بین مخاطبان است

مهدیار نوید ادهم سرپرست فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون در جمع مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری و مسئولان ستادی کانون استان آذربایجان شرقی راه‌اندازی پورتال جامع کودک را نشان از توانمندی کانون در بین مخاطبان عنوان کرد.

به گزارش روابط عموی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، نویدادهم با بیان این مطلب تصریح کرد : طراحی این پورتال بر اساس نیازهای روز بوده و یقیناً به ماندگار کردن تولیدات کانون و زحمات مربیان پر تلاش آن کمک خواهد کرد.

وی در عین حال افزود : برقراری ارتباط صمیمانه و بی‌واسطه با کودکان و نوجوانان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون از نتایج راه‌اندازی پرتال کودک است و استقبال گسترده مخاطبان از این پورتال حکایت از موفقیت کانون در این زمینه دارد.

 مدیر کل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون با بیان اینکه پورتال کودک زمینه دیده شدن و معرفی کودکان و نوجوانان خلاق و مستعد در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را فراهم می‌کند از مربیان و کارشناسان کانون خواست مشارکت هر چه بیشتر مخاطبان را با این پورتال فراهم نمایند.

در این جلسه همچنین توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف پورتال کودک و ویژگی‌های هر یک از قسمت‌‌ها و آیتم‌های آن توسط کارشناس دفتر فن‌آوری اطلاعات کانون ارائه شد.

گفتنی است شورای انفورماتیک کانون استان آذربایجان شرقی نیز تشکیل شد. هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان در این جلسه گزارشی از اقدامات این اداره کل در زمینه توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های مرتبط با فن‌آوری اطلاعات و حوزه IT ارائه کرد.

در این جلسه همچنین کارشناس دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون در زمینه اقدامات انجام شده توسط کانون در حوزه هوش تجاری و استفاده از آن برای آسیب‌شناسی و تحلیل فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی کانون ارائه کرد.