تدارک گسترده کانون پرورش فکری برای اوقات فراغت تابستان

مدیر کل کانون استان از تدارک گسترده مراکز فرهنگی هنری کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های ویژه مراکز کانون در سال گذشته و مطالبات به حق آنان در افزایش این کارگاه‌ها در سال جاری سبب شد تا برنامه‌های گسترده‌ای برای فصل تابستان تدارک دیده شود.

وی با شاره به تنوع و تعدد این کارگاه‌ها تاکید کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای مختلف استان در حال ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای کارگاه‌های تابستان هستند.

یوسف‌زاده کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، مهارت‌های پرورش تفکر و خلاقیت، رباتیک، قرآن، بازیگری تئاتر، نویسندگی، کاردستی، نوشتن خلاق، نشریه‌نگاری، نگارگری و تذهیب، موسیقی اُرف و انیمیشن را از جمله کارگاه‌هایی عنوان کرد که ثبت نام آن در مراکز فرهنگی هنری کانون آغاز شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده تاکید کرد: برای والدین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کارگاه‌ها نیز برنامه‌هایی نظیر نشست‌های تخصصی در موضوعات مختلف و مرتبط با سبک زندگی ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است.

یوسف‌زاده با اشاره به معرفی تسهیل در عرضه تولیدات و محصولات فرهنگی کانون نظیر کتاب، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های فکری تاکید کرد: این موضوع یکی از مطالباتی بود که همیشه خانواده‌ها از کانون داشتند و خوشبختانه با اقداماتی که در سال گذشته انجام شده، امسال محقق گردیده است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به پرورش فکر و استعداد کودکان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را از جمله اهداف برپایی کارگاه‌های ویژه در مراکز کانون عنوان کرد و در عین حال تصریح نمود: این کارگاه‌ها مختص فصل تابستان نبوده و در طول سال نیز دوام خواهد داشت.