غنی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری برای رشد فکری کودکان و نوجوانان ضروری است

مدیر کل کانون و مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در خصوص همکاری‌های مشترک. دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون در موضوعات متنوع فرهنگی، هنری و ادبی تاکید کرد: از مهمترین این برنامه ها در مراکز، اجرای فعالیت‌های خاص اسلامی است و خوشبختانه به جهت شکل و نحوه اجرای آنها، این‌ فعالیت‌ها با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بوده است.

وی اجرای استانی طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز برای دومین سال متوالی، برگزاری کارگاه‌های ویژه قرآن و احکام، و برپایی نشت‌های تخصصی برای خانواده‌ها با موضوع حجاب و عفاف را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون استان با استقبال از همکاری‌های مشترک تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب فرزندان طلاب به عنوان مخاطبان فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون حضور پرباری در مراکز فرهنگی هنری خواهند داشت.

حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان نیز با ابراز خوشحالی از حضور در کانون، تقویت و غنی‌سازی فعالیت‌های فرهنگی را برای رشد فکری کودکان و نوجوانان ضروری دانست و بر نقش کانون در این زمینه تاکید کرد.

وی با اشاراه به برنامه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای کودکان و نوجوانان و تحت پوشش قراردادن 7500 نفر از خانواده‌ها و فرزندان طلاب اظهار امیدواری کرد با همکاری کانون شاهد رشد و توسعه این فعالیت‌ها باشیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی تولیدات فرهنگی کانون را برای کودکان و نوجوانان مناسب دانست و تاکید کرد: با امضای تفاهم‌نامه همکاری، زمینه تعاملات این دو نهاد افزایش خواهد یافت.

بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کانون تبریز و مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.