بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از مرکز شماره 4 کانون تبریز

دکتر ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و دکتر بیمقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از مرکز شماره 4 تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید که در فضایی صمیمی و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان این مرکز فرهنگی هنری صورت گرفت، دکتر ایزدی و دکتر بیمقدار در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز شماره 4 کانون تبریز با کودکان ونوجوانان و مربیان گفت و گو کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز خوشحالی از فعالیت‌های کانون در یکی از محروم‌ترین نقاط شهری تبریز و رضایتمندی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها، از زحمات و تلاش‌های مربیان قدردانی کرد.

بیمقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیم فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون خواستار افزایش فعالیت‌ها و مخاطبان آن شد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و نماینده مجلس شورای اسلامی و نیز همراهان این هیات، کودکان و نوجوانان این منطقه به منظور حضور بیش از پیش کودکان و نوجوانان این منطقه در کارگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت با اهدای هدایای نقدی در این امر مشارکت کردند.

مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه ملازینال همه روزه با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری میزبان کودکان و نوجوانان است.