حمایت و تلاش همه جانبه برای توسعه کمی و کیفی کانون زبان ایران

مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی در جمع مدرسان کانون زبان ایران بر حمایت همه جانبه در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون زبان ایران در استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی مدیر کل کانون استان در دو جلسه جداگانه که با حضور مدرسان بخش نوجوان و بزرگسالان کانون زبان تشکیل شد، بر اهمیت و ضرورت ارتقای بیش از پیش جایگاه کانون زبان تاکید کرد.

هادی یوسف‌زاده با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تحقق این هدف، نقش مدرسان کانون زبان را بسیار مهم دانست.

وی کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران را دو بال توسعه و ارتقای سازمانی دانست و اظهار امیدواری کرد با حمایت و تلاش روزافزون به جایگاه اصلی خود برسد.

مدیر کل کانون استان اعتماد خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه به کانون زبان را سرمایه بسیار ارزشمند عنوان کرد و از مدرسان کانون زبان خواست در ارتقای این سرمایه از همه توان خود استفاده نمایند.

وی با تاکید بر فضای همدلی و صمیمیت در انجام وظایف محوله، تصریح کرد: با تمام توان در رشد همه جانبه کانون زبان ایران تلاش خواهیم کرد.

در این جلسات که در سالن مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری تبریز برگزار شد، محمود رئوف‌کاظمی مدیر کانون زبان ایران نیز در سخنانی  با تقدیر از تمامی همکاران کانون زبان در انجام وظایف محوله از تلاش‌های مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این راستا قدردانی کرد.

وی همچنین به تبیین انتظارات مدیر عامل کانون و رییس کانون زبان ایران در زمینه رشد و توسعه کانون زبان پرداخت.

بیان انتظارات و دغدغه‌های مدرسان کانون زبان و بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف در این زمینه، از مباحث این دو جلسه بود که طی روزهای 22 و 23 خرداد تشکیل شد.