روزهایی پررونق برای خانواده کانون آرزومندم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی نوروزی اظهار امیدواری کرده است که خانواده بزرگ و صمیمی کانون در خدمت‌رسانی به فرزندان میهن عزیزمان موفق و پیروز باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این پیام که در آستانه‌ی آغاز سال 1393 و نوروز باستانی منتشر شده روزهایی بهاری و پُررونق برای همه کارکنان کانون آرزو کرده است.  
 
متن کامل پیام مدیرعامل کانون به مناسبت نوروز 1393
 
بفرمایید فروردین شود اسفندهای ما
نه بر لب، بلکه در دل گُل کند لبخندهای ما
بفرمایید هر چیزی همان باشد که می‌خواهد
همان، یعنی نه مانند من و مانندهای ما
قرن‌هاست که مردم ما، همراه با طبیعت، بهار را به‌عنوان سرآغازِ سال نو برگزیده‌اند؛ بهار را که فرصت رویشی تازه و زمان جوانه زدنِ شکوفه‌های رنگارنگ است. مردم ما مدبرانه، هم‌زمان با جشن طبیعت و سرسبزی زمین و اعتدال آب‌وهوا و گردش شب و روز، سال نو را جشن می‌گیرند و همچنان که در سرزندگی زمین شریک می‌شوند، شادی خود را نیز با طبیعت به اشتراک می‌گذارند. خوشا که این فرصت را غنیمت بشمریم و با یاری خدای مهربان، بکوشیم فرصتی برای جوانه زدن زیبایی‌ در دل و جان خود و دیگران فراهم سازیم و پیوندمان را با طبیعت محکم‌تر کنیم و با عزمی نو، فصلی تازه در زندگی فردی و اجتماعی خویش بیاغازیم. از خدای مهربان می‌خواهم خانواده‌ی بزرگ و صمیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در پناه خود بیش از پیش در خدمت‌رسانی به فرزندان میهن عزیزمان موفق و پیروز گرداند و دعا می‌کنم روزهایتان بهاری و بهار عمرتان بالنده و پُررونق باشد.
نوروز بر همه‌ی شما مبارک باد!
 علیرضا حاجیان‌زاده

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منتشر شده در خبرنامه بهمن و اسفند