کتاب‌های کانون وارد کتابخانه‌ی مدارس روستایی می‌شود

رییس آموزش و پرورش پیرانشهر با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون از خرید کتاب‌های واحد فروش و اشتراک کانون و تجهیز کتابخانه‌های مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل استان آذربایجان‌غربی،موسی رسولی رییس اموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر در این حضور ضمن بیان این مطلب به تفاوت کانون با سایر فعالان فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت:ظاهر شاد،زیبا و نشاط‌‌ بخش ساختمان‌های کانون و فعالیت‌های فرهنگی غنی و متفاوت آن به بهترین شکل می‌تواند یاری‌رسان معلمان مدارس در آموزش مفاهیم مختلف آموزشی و پرورشی باشد.

وی همچنین با حضور در کتابخنه پستی کانون آمادگی کامل آموزش و پرورش شهرستان را جهت همکاری با کتابخانه پستی در تمامی روستاها اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر میان مدارس روستایی و کتابخانه‌ی پستی دانش آموزان بیشتری در روستاها از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

سیده اسماء نجات مسوول مرکز فرهنگی و هنری پیرانشهر و مهتاب حسن‌آقایی مسوول کتابخانه‌ی پستی کانون نیز در این نشست ضمن بیان عملکرد و شرح فعالیتها و موفقیت ها بر افزایش میزان تعامل آموزش و پرورش و کانون تاکید نموده و انتظارات مرکز در سال 93 جهت پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش بینی شده و خدمت هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان منطقه مورد بررسی قرار گرفت.