کودکان را با نگاه علمی رو به آینده پرورش دهیم

فرماندار ارومیه در ددیدار با سرپرست کانون استان ضمن بیان این مطلب ظرفیت‌های کانون را در این راه قابل توجه و تاثیرگزار دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،در این دیدار عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه ضمن ابراز علاقه‌مندی به حضور در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف کانون گفت: با گستردگی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اغراق نخواهد بود اگر بگوییم تقریبا تمام خانواده‌ها به نحوی با کانون و فعالیت‌های آن مرتبط هستند که از آن جمله می‌توان به نقش پررنگ کانون زبان ایران اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر مثبت تولیدات و سرگرمی‌های سازنده کانون در ایجاد فضاهایی به دور از خشونت برای کودکان و نوجوانان گفت:اگر بتوانیم بچه‌ها را به سمت این دست بازی‌ها و سرگرمی‌های شاد،علمی و هدفمند سوق دهیم کودکان و نوجوانان‌مان را از آسیب‌های انیمیشن‌های خارجی مصون نموده‌ایم و این نگاهی است که باید به آن توجه و در خانواده‌ها تقویت شود.

معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان نیز در این دیدار که در محل فرمانداری ارومیه انجام شد ضمن ارئه‌گزارشی از نحوه‌ فعالیت کانون اهداف و برنامه‌های آن گفت:فرهنگ‌سازی عمیق و تاثیرگزار نیازمند تغییر نگاه در خانواده‌هاست و در این راه فعالان فرهنگی باید حرکتی همسو،با هم‌پوشانی فعالیت‌ها را داشته باشند.

قلی‌زاده از فرماندار ارومیه خواست تا کانون را بیش از پیش در تحقق اهداف فرهنگی‌،هنری و ادبی خود در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان حمایت و یاری نماید.

عباس حسن‌خانی نیمه‌ی اول فروردین 93 به عنوان فرماندار ارومیه منصوب شده‌است.