کد خبر: 232641
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
بازدید تیم کارشناسی کانون تهران از کانون استان

تیم کارشناسی کانون تهران به سرپرستی مدیر کل آموزش و پژوهش از مراکز کانون استان بازدید کرده و به بررسی عملکرد‌ واحدهای مختلف کارشناسی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،این تیم کارشناسی از روز 4شهریور از مراکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار و پستی کانون در ارومیه و شهرستان‌ها بازدید و به بررسی عملکرد در حوزه‌های مختلف فرهنگی،هنری،ادبی،پژوهش و کلاس‌های شهریه‌دار فرهنگی،هنری پرداختند.
در اولین روز از این بازدید جلسه‌ای با حضور کارشناسان واحدهای مختلف کانون استان و گروه بازدید کارشناسی تشکیل و در ابتدا معصوم قلی‌زاده سرپرست کانون استان به ارائه‌ی گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاورد‌های کانون استان در شش ماه گذشته پرداخت.
قلی‌زاده با اشاره به این مطلب که کانون استان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد قابل توجهی در حوزه‌های مختلف داشته‌است گفت:این رشد حاصل تلاش مجموعه‌ی همکاران کانون استان خصوصا مربیان مراکز است.
در ادامه این نشست بهمن کاظمی مدیر کل آموزش و پژوهش کانون با تاکید بر این مطلب که هدف از این بازدید قرار گرفتن در جریان کار مراکز و نتایج حاصل از فعالیت‌ها از نزدیک بوده گفت:دیدن و شنیدن تجربیات کاری مربیان و مجموعه همکاران ستادی از نزدیک مجموعه‌ای از تجربیات را در اختیار ما برای استفاده در سطح وسیع قرار می‌دهد.
در حاشیه این بازدید مدیر کل آموزش و پژوهش کانون درجمع اعضا انجمن ادبی کانون استان حضور یافت.
این تیم کارشناسی از مراکز شماره 3ارومیه،1و2 مهاباد،خوی،سلماس،تازه‌شهر،نقده و محمدیار و کتابخانه‌های سیار شهری و2کتابخانه سیار روستایی در مناطق مرزی استان بازدید کردند.