کودکان و نوجوانان صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام را در مراکز کانون طنین انداز کردند

ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی کرامت با طنین انداز شدن هم‌زمان صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام توسط اعضا در مراکز کانون استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی کرامت با زمزمه‌ی صلوات خاصه‌ی امام رضا علیه‌اسلام در کلیه‌ی مراکز فرهنگی،هنری و ادبی کانون در ارومیه وشهرستان‌ها آغاز شد.
بر همین اساس سرپرست و کارکنان اداره کل کانون استان نیز در کنار اعضا با زمزمه‌ی صلوات خاصه‌ی امام رضا علیه‌السلام در مجتمع شید رسول فرخی ارومیه و در اولین روز از این دهه هم‌زمان با سراسر استان جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های این ایام را آغاز کردند.
با آغاز این دهه‌ 20 عنوان فعالیت در قالب نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های مختلف در مراکز کانون استان اجرا خواهد شد.
نمایشگاه ده وادی تا خراسان،اجرای نمایش عروسکی مسیر سبز،پخش تمامی فیلم‌های پویا نمایی تولید شده با موضوع امام رضا علیه‌السلام در کلیه مراکز کانون،تجلیل از هم‌نامان امام هشتم علیه‌السلام و کریمه‌ی اهل بیت حضرت معصومه علیه‌السلام،قصه‌گویی،کارگاه‌های ادبی،سفال و نقاشی و قرائت نیایش‌نامه‌ توسط اعضا،از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه‌ی خواهد بود.
همچنین برگزاری جشن ویژه‌ی دهه‌ی کرامت و تقدیر از برگزیدگان استانی جشنواره‌ی امام رضا علیه‌السلام و نمایشگاه آثار تولید شده برای دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از دیگر ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دهه ‌در سطح استانی است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را در هشت قالب داستان کوتاه و خاطرات زیارت ،قصه‌گویی بین‌المللی،نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیک،تحقیق و پژوهش،نمایش عروسکی،عکاسی ،نقاشی و شعر رضوی بر عهده دارد.