اردوی استانی اعضا نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان‌غربی

اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ویژه‌ی اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،این اردو که با هدف تقویت همدلی و همکاری بین اعضا،آشنایی با آداب زندگی در طبیعت،تقویت حس مسوولیت‌پذیری اعضا،آشنایی اعضا با مهارت‌های زندگی با بهره‌گیری از آداب و احکام اسلامی و آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ فولکولور و بومی حول محور ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود،شامل دو بخش نشست‌های تخصصی و برنامه‌های عملی‌ خواهد بود.
بر همین اساس بخش نشست‌ تخصصی به موضوع غزه و بخش برنامه‌های عملی به کارگاه‌ مهارت‌های اردویی،نقد فیلم‌های نمایش عروسکی،برگزاری کارگاه خلاقیت،بازدید از کارخانه شیر پگاه،رصد شبانه و برگزاری مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی بازی‌های بومی و محلی اختصاص دارد.
در این اردو همچنین با برگزاری فعالیت‌های رقابتی میان اعضاء شناسنامه‌دار مراکز اعضا شناسنامه‌دار استان انتخاب خواهند شد.
طرح شناسنامه‌دار کردن اعضا سومین سال اجرا در مراکز کانون استان را پشت سر می‌گذارد که در آن هر عضو بر اساس فعالیت کمی و کیفی در بخش‌های مختلف به سمت تقویت توانمندی خاص هدایت می‌شود.
این اردو از 22 تا 25 شهریور با حضور 120 نفر از اعضا فعال نوجوان پسر مراکز فرهنگی و هنری کانون‌های سراسر استان در اردوگاه معلم ارومیه واقع در 5 کیلومتری شهر ارومیه برگزار خواهد شد.