کتاب‌های کانون را به دست دانش‌آموزان عشایر برسانیم

موسی رسول‌زاده با اشاره به محتوای غنی و سازنده‌ی کتاب‌های کانون از مربیان کانون تازه‌شهر سلماس خواست کتاب‌های کانون را به دست دانش‌آموزان عشایر منطقه برسانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،موسی رسول‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سلماس با اشاره به نیازهای آموزشی،فرهنگی کودکان مناطق محروم و نقش کانون در توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی گفت:با توسعه‌ی همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش کتاب‌های کانون را به دست تمام کودکان و نوجوانان خصوصا دانش‌اموزان عشایر برسانیم.
رضا مسلمی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون تازه‌شهر نیز ضمن تشریح نوع فعالیت‌ها کانون آمادگی این مرکز را برای ارائه‌ی کتاب به کودکان عشایر اعلام کرد.
رسول‌زاده به همراه مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون تازه‌شهرو کارشناسان آموزش ابتدایی و امور عشایر آموزش و پرورش در روستای مرزی کوزه رش تازه‌شهر در جمع کودکان این روستا حضور یافته و از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شد.
حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این روستا مورد استقبال دانش‌آموزان تنها مدرسه‌ی این روستا قرار گرفت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌شهر از توابع شهرستان سلماس در استان آذربایجان‌غربی با 910عضو و 9812 جلد کتاب فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان این منطقه ارائه می‌کند.