غرفه‌ی بلوتوث کتاب در نمایشگاه کتاب کانون

پانزده خلاصه ی کتاب و یک کتاب کامل در غرفه‌ی بلوتوث کتاب نمایشگاه کتاب کانون شماره 3 ارومیه به صورت بلوتوث در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،در نمایشگاهی که به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با عنوان«مغز من،کتاب‌خانه‌ی من» در مرکز فرهنگی،هنری شماره 3 ارومیه دایر است غرفه‌ای با عنوان بلوتوث کتاب خلاصه‌ی 15کتاب داستانی، دینی و علمی و کتاب مار و گنجشک به صورت pdfکامل با بلوتوث در اختیار کودکان قرار گرفته و بر روی تبلت و یا گوشی تلفن همراه آنها نصب می‌شود.
کبری مروت جو مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره 3 ارومیه هدف از این غرفه را توجه به مطالعه‌ی کتاب با بهره‌مندی از علائق کودکان و امکانات روز اعلام کرد و گفت:امروز ذائقه‌ی کودکان و نوجوانان با ابزار و فن‌آوری نوین آمیخته است و ما با ایجاد این غرفه تلاش کردیم از همین راه مورد علاقه برای کتاب و کتاب‌خوانی استفاده کنیم.
در این نمایشگاه شش غرفه‌ی دیگر نیز با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی دایر است که در غرفه ی «قرآن کتاب زندگی» 10حکمت از حکمت‌های حضرت لقمان توسط میوه‌های یک درخت به صورت مسابقه کامل می‌شود.
در غرفه‌ی پژوهشگران کودک و نوجوان نحوه‌ی نوشتن یک پژوهش با هدف هدایت اعضا به مطالعه‌ی کتاب‌های دایرة‌المعارف آموزش داده می‌شود.
غرفه‌ی کتاب‌سازی غرفه‌ای ست که در آن کودکان و نوجوانان بر روی ماکت یک کتاب با قسمت‌های مختلف آن مانند شابک،عنوان،صفحه‌ی بسم‌الله و مقدمه،آرم ناشر و شناسنامه کتاب آشنا می‌شوند و قسمت‌های مختلف کتاب را بر روی ماکت کامل می‌کنند.
«نام آوران کانون» غرفه‌ی دیگری از این نمایشگاه است که در آن به معرفی اعضایی که آثار آنها در کتب مختلف به چاپ رسیده پرداخته شده است
در غرفه‌ی«بوی سیب»این نمایشگاه با هدف معرفی کتاب‌های عاشورایی اعضا برای تصاویر یک داستان کوتاه می‌نویسند و غرفه‌ی دیگری به عرضه و فروش تازه‌های کتاب،سرگرمی و لوازم‌التحریر اختصاص دارد.
کودکان و نوجوانان در بخش دیگری از این نمایشگاه از آثار نقاشی اعضا کانون بازدید می‌کنند.
این نمایشگاه از 24 تا 30 آبان در مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون واقع در پارک فرهنگ ارومیه دایر است.
مرکز شماره 3 ارومیه با 10537 جلد کتاب و 2050 عضو فعالیت‌های فرهنگی،هنری،ادبی،علمی- تحقیقی و دینی را با محوریت کتاب به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند.