توجه به ذائقه و نیازهای اعضا گام مهم در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مراکز کانون

سرپرست کانون استان با حضور در جلسه‌ی شورای فرهنگی مراکز کانون شوط و چایپاره بر توجه بیش از بیش به نیازها و خواسته‌های اعضا در ارتقا کیفی فعالیت‌های کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،معصوم قلی زاده با تاکید بر ارتقاء کیفی فعالیت‌های مراکز گفت:نیازهای کودکان و نوجوانان امروز می‌طلبد تا با شیوه‌های خلاق آموزشی و تربیتی متناسب با ذائقه‌ی آن‌ها مسیر پرورش را به سمت مطلوب و اهداف مورد نظر پیش برد.
وی افزود:مربیان با تمرکز بیش از پیش برای اجرای فعالیت‌ها در خود مرکز به دو هدف توجه به جایگاه مربیان کانون و نگاه عمقی به نوع فعالیت آن‌ها و از طرفی غنای شیوه‌های اجرایی در جذب و پایدارسازی اعضا دست یابند.
قلی‌زاده از مراکز فرهنگی و هنری کانون به عنوان خط مقدم پیش‌برد اهداف این مجموعه نام برد که مهمترین بخش یعنی تعامل و ارتباط مستقیم با اعضا را بر عهده دارند.
سرپرست کانون استان همچنین به نقش مهم شوراهای فرهنگی مراکز به عنوان یک اتاق فکر تاثیرگذار اشاره کرد و گفت:شیوه‌های گسترش و تعمیق جایگاه کانون در میان سایر دستگاه‌ها،بررسی نقاط ضعف و قوت مرکز تبادل تجربیات،اسیب شناسی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی می‌تواند از مباحث مورد بحث و بررسی در شوراهای مراکز باشد.
در این دیدار مسوولین مراکز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز در شش ماه اول سال ارائه کردند.
بر همین اساس پیشرفت برنامه‌ها و امور این مراکز از ابعاد مختلف فرهنگی،هنری،ادبی،عمرانی و تجهیزاتی مورد بررسی قرار گرفت.
جلسات شورای فرهنگی این مراکز با حضور کارشناسان فرهنگی،هنری،ادبی ومسوول امور عمومی و مالی کانون استان برگزار شد.